У “Київстар” стався серйозний збій: з рахунків зникають кошти, додзвонитись неможливо

0
1362

Сьогодні, 3 лютого, у мобільного зв’язку «Київстар» стався збій — абоненти з самісінького ранку не можуть ні зателефонувати, ні скористатися інтернетом. Також не працює офіційний сайт «Київстару» та мобільний додаток оператора. Чимало людей у паніції, адже окрім всього зазначеного вище, у клієнтів «Київстар» ще й зникли гроші з рахунків. 

Про це “Цинічний Львів” повідомляють на офіційному сайті компанії та в соцмережах.

Українці з різних міст країни скаржаться, що коли намагаються комусь зателефонувати, їм повідомляють, що на рахунку недостатньо коштів для здійснення дзвінка (хоча ще вчора їх там було більше, ніж достатньо!). Ті, хто вирішив поповнити баланс у «Приват24» нарікають, що не можуть це зробити через постійні збої.

Окрім того, у «Київстар» також не працюють функції перевірки залишку грошей на рахунку (*110# и *111#), а зв’язатися з оператором і отримати фахову відповідь вдається одиницям.

«Оновлюємо мережу з 4G на 5G, тому «невеликий збій в роботі», — написав Олексій Микитин, якому таки пощастило додзвонитися до оператора «Київстар» у спільноті «Варта 1».

Зазначимо, що абонентів із контрактними тарифами ця проблема не торкнулася. Вони можуть телефонувати, як зазвичай, інтернет у них є.

Представники компанії-оператора повідомляють абонентам, що вирішують технічні проблеми. «Дійсно, зараз спостерігаються складнощі при здійсненні дзвінків. Дякую за інформацію, ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, приносимо вибачення за тимчасові незручності», – вказано у відповіді «Київстару» на скарги абонентів у Facebook.