Соціологи змоделювали другий тур виборів мера Львова: Садовий проти Кошулинського, Синютки чи Зінкевича

0
2199

Львівські соціологи на основі опитування львів’ян змоделювали результати ймовірного другого туру виборів мера Львова, який відбудеться 15 листопада, якщо у першому турі жоден з кандидатів не набере більше 50% голосів. Судячи з останніх рейтингів, ймовірність другого туру залишається високою, однак його результат виглядає передбачуваним.

Про це інформує “Цинічний Львів” з посиланням на ZAXID.NET.

Моделювання результатів другого туру соціологи провели на основі результатів опитування щодо першого туру, який відбудеться 25 жовтня, обравши чотирьох політиків з найвищими рейтингами. Таким чином, станом на початок жовтня, у гіпотетичному другому турі перемагає чинний мер Андрій Садовий. Троє інших кандидатів з найвищими рейтингами у другому турі зможуть набрати не більше 35%.

За результатами опитування соціологічної агенції Fama, якщо б у другий тур вийшли Андрій Садовий та екс-голова ЛОДА Олег Синютка, які зараз є лідерами соціологічних опитувань, то результат був би 65,9% проти 34,1%. Максимальна похибка для цих даних становить 4,6%, при цьому чітко визначилися зі своїм обранцем 69,5% львів’ян, що висловили готовність прийти на виборчі дільниці у першому турі.

У комбінації Андрій Садовий vs Руслан Кошулинський, який за останніми рейтингами посідає третє місце, результат 67,9% проти 32,1%. Якщо у другий тур вийшов би лідер партії «Варта» Ігор Зінкевич, то результат був би 73,7% проти 26,3% на користь Садового.

Згідно з жовтневими рейтингами кандидатів на посаду голови Львівської ОТГ, у першому турі Андрія Садового готові підтримати 42,7% львів’ян, Олега Синютку20,8%, Руслана Кошулинського16,3%, Ігоря Зінкевича7%.

Нагадаємо, що другий тур виборів мера передбачений лише у містах, де більше 75 тис. виборців – за умови, що жоден з кандидатів не набере більше 50% голосів у першому турі. У випадку Львова на проведення другого туру доведеться витратити додатково 7-8 млн грн.

«Цього року на вибори до Львівської ОТГ із держбюджету виділили 18,4 млн грн. Із них на перший тур планують витратити 11 млн грн, а на другий – 7-8 млн грн. Якщо буде залишок коштів, їх, як субвенцію, повернуть назад у держбюджет», – пояснив  член Львівської міської ТВК Богдан Хапко.

Як повідомлялося раніше, стало відомо, хто із кандидатів на голову Львівської ОТГ витратив найбільше грошей на рекламу у Фейсбуці