Стало відомо, хто із кандидатів на голову Львівської ОТГ витратив найбільше грошей на рекламу у Фейсбуці

0
1362

Найбільше грошей на політичну рекламу у Facebook, за даними мережі «Опора», витратив Ігор Васюник.

Про це інформує “Цинічний Львів” з посиланням на “Твоє місто”.

13 із 17 кандидатів, які претендують на посаду голови Львівської міської територіальної громади, використовують рекламу у соціальних мережах. Впродовж двох місяців вони витратили від $17 178 до $55 425, а це за Нацбанком від 486 309 до 1 569 981 гривень. Про це інформує громадська мережа ОПОРА.

Найбільшу кількість постів опублікували Тарас Кльофа, Ярослав Рущишин та Ігор Васюник. А найбільше грошей витратили Ігор Васюник – від $5761 до $12139, Олег Синютка –від $4150 до $9050, Ярослав Рущишин – від $1470 до $8330, Андрій Садовий – від $3521 до $5979 та Тарас Кльофа – від $1281 до $9219.

Інші кандидати витратили: Руслан Кошулинський – від $40 до $3960, Юлія Гвоздович – від $421 до $2479, Ігор Кузьмак – від $18 до $1782, Ігор Телішевський – від $8 до $792, Остап Стахів – від $7 до $693, Оксана Юринець – від $501 до $599, Ігор Бунь – $303, Роман Матис витратив менше, ніж $100.

Не платили за рекламу у Фейсбук Назарій Брезіцький, Ігор Зінкевич, Наталія Ван Доеверен, Ігор Василишин

Дані з 1 серпня по 30 вересня ОПОРА досліджувала за допомогою Бібліотеки реклами Facebook та сервісу fb.oporaua.org

Виборче законодавство не регулює правила здійснення передвиборчої агітації в Інтернеті та соціальних мережах. Проте контроль за прозорістю фінансування політичної реклами регулюється правилами самих мереж Facebook та Instagram.

Читайте також: Кого можуть обрати головою Львівської ОТГ? З’явилися свіжі рейтинги