Канал “Перший незалежний”, який придбав Козак, заблокували після першої години ефіру

0
494

Днями соратник Віктора Медведчука та народний депутат від ОПЗЖ Тарас Козак придбав телеканал “Перший незалежний”. Він мав заміни три підсанкційні канали: ZIK, NewsOne та 112 Україна. Проте новий телеканал мовив  в Україні тільки одну годину.

Про це повідомляє УНІАН, пише “Цинічний Львів”.

Телеканал “Перший незалежний” запустили в ефір о 18:00 за київським часом. Згодом його відключили від супутника, а тепер відключають у кабельних мережах. Журналісти медіахолдингу Козака знову перейшли на YouTube.

Секретар РНБО Олексій Данілов на брифінгу 26 лютого заперечив вплив Радбезу на це рішення.

“Те, що стосується ситуації з супутниками й іншими речами, це господарські справи тих людей, які цим займаються. Ми до цього не маємо ніякого відношення”, – пояснив Данілов.

Нагадаємо, в Україні заборонили мовлення Медведчуківських телеканалів.