Коли ваш бізнес потерпає від невизначеності, або ж ви розумієте, що пора вийти на якісно новий рівень, тоді на допомогу вам може прийти електронна комерція як один з кращих способів розширити межі вашої справи. Для створення сайту вам всього лиш треба знайти тих, хто оцінить вас та ваші сильні і слабкі сторони, а на основі маркетингових досліджень побудує для вас вигідний комерційний майданчик. У цій справі беззаперечними лідерами є NIXSolutions – команда фахівців, що займається розробкою сайтів електронної комерції. А ось більше про команду на сайті.
Для того, щоб зрозуміти, чи потрібно вам створювати інтернет-сайт для свого бізнесу, необхідно дослідити переваги та недоліки електронної комерції. Звичайно, очевидною перевагою є географія відвідуваності вашого сайту і як результат збільшення кількості потенційних клієнтів. Однак є і ряд інших переваг, зокрема:
Зменшення витрат.
Кожен бізнес має ряд витрат, які можна поділити на постійні та змінні, тобто ті, що не змінюватимуться при зміні масштабів бізнесу та залежать від часу (амортизація, оренда приміщень, охорона тощо) та ті, що змінюються при кожній зміні обсягів чи масштабів бізнесу (витрати на матеріали чи сировину, заробітна плата, відрахування на соціальні заходи тощо). Якщо у вас офлайн-магазин, то, звісно, ви відчуваєте фінансове навантаження через його оренду, експлуатаційні витрати, охоронні послуги. Переведення вашого офлайн-магазину у інтернет-магазин суттєво зменшує різновид та кількість ваших витрат. Звісно, ви маєте оплачувати за хостинг, інтернет-рекламу для просування, доменне ім’я, але ці витрати порівняно з витратами офлайн-магазину є не такими великими.
Збільшення кількості клієнтів.
На створений вами інтернет-магазин можна зайти з будь-якого куточку планети на відміну від офлайн-магазину. Навіть при найкращому розташуванні у прохідному місці офлайн-магазин не гарантуватиме вам таких прибутків, які гарантує інтернет-магазин. Вам потрібно бути готовим до того, що вашими клієнтами можуть стати люди навіть з інших країн, тому продумайте спосіб доставки та оплати вашої продукції заздалегідь. Це не важко, враховуючи можливості та перспективи розвитку служб доставки та онлайн-банкінгу.
Час торгівлі не обмежений.
Фізичний магазин має певний графік роботи та вихідні дні. Електронна комерція ж є доступною цілодобово. Тому ваші клієнти можуть здійснити покупку будь-коли.
Тенденція до збільшення кількості інтернет-замовлень.
Останні кілька років ми спостерігаємо активний ріст зацікавленості в інтернет-замовленнях. Пояснюється це і обмеженням можливості вільно пересуватись через пандемію, економією часу на пошуки потрібних речей, та й більшим асортиментом товарів у інтернет-магазинах. За деякими дослідженнями кожна третя людина на планеті до кінця 2022 року будуть купувати товари чи послуги в інтернеті.
Зручна оптимізація інтернет-бізнесу.
Розширення вашого онлайн-бізнесу не займатиме багато часу через перехід на більш вигідні тарифи партнерів (для збільшення трафіку), а модернізація сайту до більш адаптивної версії не є складним процесом. Розширення ж офлайн-магазину вимагає збільшення площі, відповідно різке збільшення витрат. Онлайн-магазин ви можете наповнити безліччю товарів, об’єднати їх в категорії, налаштувати зручний пошук. Ви не є залежними від площі приміщення чи оренди, коли використовуєте онлайн-магазин. До того ж, ви раціонально можете використовувати ресурси на оплату праці, бо для обслуговування інтернет-магазину треба значно менше людей, ніж для офлайн торгівлі. Якщо щось по оптимізації сайту чи просуванню його в пошукових системах вам буде невідоме, то ви завжди можете скористатись послугами фрілансерів на біржі праці чи аутсорсингових компаній.
Швидка адаптація до змін.
Якщо паралельно з сайтом вести соцмережі вашого бізнесу, то ви швидко і легко отримуватимете зворотній відгук від клієнтів, адаптуватиметеся до нових умов ринку. Дослідження ключових слів допомагатиме оцінювати попит на той чи інший товар, а інструменти web-аналітики дають змогу досліджувати географію та обсяг відвідуваності.
Справедливим буде також розповісти про недоліки електронної комерції, а саме:
Детальна стратегія доставки.
Умови доставки, тарифи, можливості перевезення товару за кордон, умови повернення товару, ймовірність пошкодження при транспортуванні, упакування – все це потрібно вирішити до моменту запуску інтернет-магазину, аж ніяк не в процесі.
Безпека сайту.
Уважно потрібно вибирати хостинг-провайдера, чия підтримка буде вам потрібна цілодобово. Також цінується швидкість реагування на проблеми та помилки, що можуть виникати на сайті.
Більша кількість повернень.
Нормальним є те, що ви матимете більшу кількість повернень фізичного товару через відсутність можливості оглянути його до купівлі.
Конкуренція.
У інтернеті буде безліч компаній, схожих на вашу. Вам потрібно знайти оригінальний стиль та «родзинку», завдяки якій клієнт буде обирати саме вас. Продумайте довгострокову стратегію та доповнюйте її в процесі своєї діяльності.
Дуже багато залежить від якісно створеного сайту. Навіть маючи великий асортимент, створивши історію свого бізнесу, дослідивши ринок та вивчивши конкурентів можна не вміти грамотно представити себе. Тому довіряти потрібно тільки професіоналам своєї справи, якими є Якщо щось по оптимізації сайту вам буде невідоме, то ви завжди можете скористатись послугами фрілансерів на біржі праці або ж послугами команди фахівців NIXSolutions. Для ознайомлення більш детально про послуги тут.