У мобільній мережі «Київстар», сьогодні, 12 грудня, повідомили про те, що стався технічний збій. Через нього можуть не працювати послуги зв’язку.
Про це йдеться у дописі компанії.
«Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. На час усунення технічних складнощів, рекомендуємо абонентам користуватись можливостями послуги «національний роумінг». Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння», – прокоментували у компанії.
Як підключити «національний роумінг»?
1. Відключити автовибір мережі
Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор
iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі
2. Знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, LIFECELL
3. Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу
4. Перевірити роботу дзвінків та інтернету.