Російські ЗМІ знову підтримали Зеленського

0
706

Кілька днів назад Інтернет облетіла новина про те, що британське видання The Independent пророкує Володимиру Зеленському перемогу на виборах Президента України.

«Комік виглядає найкраще за всіх 44 кандидатів, йому на руку зіграє апатія, яка охопила Україну», — пишуть британці.

Матеріал, до речі, проілюстрований фото провокаційних стікерів, які були розповсюджені у Львові під час акції ветеранів АТО проти клоунів у політиці.

Практично одразу новину передруковує видання «Главред», яке належить олігарху Ігорю Коломойському, Russia Today, «Московський комсомолець» та ще чимала кількість провідних російських ресурсів. Сепаратистський сайт NewsFront також не оминув цю новину увагою.

Варто зазначити, що британське видання The Independent не зовсім британське. З 2010 року воно належить колишньому генералу ФСБ Олександру Лєбєдєву і його сину Євгену, котрі купили збанкрутілу газету за один фунт. Тобто «перемогу» ЗЕ нам обіцяє все та ж ФСБ Росії. І ще — газета The Independent уже й не газета, а просто інтернет-сайт, яким вона стала після припинення її друку 2016 року.

Нагадаємо, Комітет виборців України закликає шоумена та кандидата в Президенти України Володимира Зеленського оплатити “Слугу народу-3” з виборчого фонду.