Процесинг програми лояльності

0
389

Програми лояльності – це нові рішення, вигідні і затребувані клієнтами. Завдяки їм легко отримати довіру споживачів. Важливо, щоб програма працювала безперебійно. Складовою успішного її функціонування є команда професіоналів в сфері ІТ. Процесинг бонусів mLoyalty забезпечує гарантію безпеки і швидкість обробки транзакцій.

Особливості процесу

Процесинг програми лояльності супроводжує такі операції:

  • обслуговування клієнтських рахунків;
  • підрахунок балів;
  • облік спеціальних пропозицій і обмежень по продукції.

Великі масштаби передбачають використання навичок адміністрування систем високих навантажень для безвідмовного функціонування, редуплікації різних обсягів інформації, керівництва запасами, захисту інтерфейсів.

Процесинг – це невелика область платформи для формування бази даних і побудови відносин з клієнтами. Вона забезпечує:

  • отримання транзакційних даних – вся інформація йде в центр обробки, навіть та, яка не стосується участі в програмі лояльності;
  • висновок ставки – дані видно в таблицях зі зручною фільтрацією;
  • аналіз – завдяки отриманню інформації про кожної транзакції;
  • можливість оперування даними клієнтів – виконується управління маркетинговим модулем в CRM на основі отриманої інформації.

Процесинг дозволяє обробляти багато пропозицій відразу.

Це безсумнівна перевага, т. К. Персоналізація спеціальних пропозицій для покупців передбачає безліч операцій.

Гаманець учасника програми

Для бонусного процесингу гаманець означає архітектуру організації рахунків клієнтів. Він дозволяє розділити бонусні кошти споживача і визначити правила їх використання. Чи не прив’язаний до фізичного носія – карті або мобільному додатку. Це дає можливість клієнтам продиктувати свій номер телефону в разі, коли хтось забув карту або не має доступу до телефону.

Для гаманця номер телефону – головний ідентифікатор в системі. Він виступає сполучною ланкою для даних. Їх збирають при реєстрації на сайті, в мобільному додатку або при заповненні анкети, реєстрації карти в терміналі самообслуговування.

розрахунок бонусів

Правила бонусного обліку диктуються правилами бізнесу в залежності від його виду.
накопичення

Накопичення балів може відбуватися одним із способів:

  • фіксований – людина отримує бонуси незалежно від суми покупки;
  • прогресивний – бали нараховуються прямо пропорційно витраченим коштам;
  • сегментований – бонуси накопичуються відповідно до виду товару, місцем його придбання та іншими факторами.

Останній метод використовується для регулювання попиту в певному сегменті. Розрізняють ще безумовне і умовне накопичення балів. Перший спосіб означає нарахування бонусів незалежно від різних чинників, другий – при здійсненні будь-яких дій.

Списання

Компанія повинна передбачити вигідну витрату балів, інакше клієнт не буде зацікавлений в їх зборі. Списання може виконуватися таким із способів:

  • придбання товарів – оплата бонусами всієї вартості продукту або тільки її частини;
  • доступність продукції – вибір всіх товарів, послуг, їх частини або тільки продуктів, доступних для учасників програми лояльності.

Процесинг дозволяє управляти картами, підтримує роботу будь-яких видів. Можна самостійно генерувати, вивантажувати дані, блокувати, розблоковувати їх при необхідності. З одним профілем можуть асоціюватися кілька карт, але з різними рахунками.