Одна з ОТГ на Львівщині платить півмільйона гривень на рік двом журналістам за пости у фейсбуці

0
2124

Давидівська ОТГ має свій комунальний заклад “Інформаційно-ресурсний центр”, метою діяльності якого є висвітлення про події в ОТГ в мережі фейсбук. Тут працює тільки двоє журналістів. Річний бюджет цього “центру” обходиться у 550 тисяч грн. давидівській громаді.

Щодо цієї ситуації у себе на сторінці соцмережі фейсбук висловився депутат Давидівської ОТГ Віталій Дяків.

У його дописі йдеться про наступне:

Комунальні ЗМІ: привіт з минулого століття чи спроба йти в ногу з сучасними технологіями?

Створюючи комунальне ЗМІ (тобто таке, що фінансується за гроші громади) голова наголошував, що мета такого КП (комунального пфдприємства) це зйомка сесій ради, а також створення інформаційних сюжетів про життя громади, незалежно чи з хорошим чи з поганим підтекстом. Так би мовити показати життя громади яким є.

Що ж ми отримали в результаті?
Програму на телебаченні часів Брєжнєва, хоча ні… це сучасна програма, проте її можна зрівняти лише з сучасною журналістикою в Північній Кореї.

З самого початку мене здивував вибір керівника нового комунального підприємства. Пані Олю я знаю як журналістку колишнього ТРК Львів. Чому я був здивований? Та тому що, пані Оля, як ведуча програми “На Часі” активно лобіювала ідею створення Пустомитівської ОТГ і в її баченні місця для Давидівської громади взагалі не було.
Як бачимо погляди пані Ольги змінюються блискавично.

Та незалежно хто б не очолював це КП вважаю, що воно взагалі зайве.
Так, інформацію слід доносити жителям громади.
Так, потрібно використовувати для цього соц.мережі, але чи потрібно для цього окреме підприємство? Яке обходиться нашому бюджету в ‼️551 000 грн.!‼️

В нас є цілий відділ культури та інформаційної політики завдання якого і є створювати інформ.контент для ОТГ, а також відповідати за ведення соц.мереж та комунікацію з жителями.
Зрештою якщо так багато роботи, що працівники відділу не дають собі ради, то чому б на добавити ще одну штатну одиницю?
Відповідь проста. Голова громади за рахунок бюджетних коштів створив собі ручне піар-агенство, яке працює лише з однією метою – сприяти новому приходу до влади діючого голови, а також всіляко “топити” опозиційних йому депутатів та активістів.”

Також він опублікував фото видатків бюджету ОТГ, з якого видно, що з 551 тис. грн. витрат на цей “центр” 451 тис. грн. йде на зарплати двох журналістів.

Керівниця відділу культури Давидівської ОТГ пані Христина неохоче відповіла на питання щодо діяльності “Інформаційно-ресурсного центру”.

“У нас немає свого ЗМІ, є сторінка у фейсбуці, на якій ми поширюємо інформацію, яку вважаємо за потрібне. В нас є Інформаційно-ресурсний центр. Ми створюємо відеоконтент і поширюємо його у соцмережах…” – зазначила керівниця відділу культури.

Нагадаємо, сторінка Давидівської ОТГ у фейсбук налічує всього 3 000 учасників.