Наслідки карантину для українських представників індустрії кіберспорту

0
266

Пандемія внесла корективи в усі сфери діяльності. Зачепило й кіберспорт. Представникам галузі довелося адаптуватись під нові реалії ринку, змінювати підхід до створення й демонстрації контенту. Проте, кіберспортивна індустрія зуміла пережити карантин і навіть відкрити нові горизонти. Погляньмо детальніше на конкретні приклади.

Na`Vi по Dota 2

Найбільшиз збитків період ізоляції заподіяв складу з Dota 2. Команда не зуміла підлаштуватись під змінене середовище, і була змушена шукати шляхи подальшого розвитку. Менеджмент Na`Vi зробив ставку на зміни складу команди. Так колектив покинули відразу два гравця: CemaTheSlayer і MagicaL. Перший гравець не зумів закріпитися у складі, а MagicaL не демонстрував належного прогресу. Місце Slayer зайняв Immersion, а на зміну MagicaL прийшов молодий гравець – Young G. Результат змін ми побачимо на найближчому турнірі OGA Dota PIT 2020 Season 2.

Na`Vi по Counter-Strike: Global Offensive

CS:GO склад проявив себе набагато краще, ніж колеги з Dota 2. У період карантину гравці в CS:GO стали чемпіонами одного з найпрестижніших турнірів у грі – IEM Katowice 2020. Також гравцям вдалося стати чемпіонам благодійного турніру Gamers Without Borders 2020. До цього ж Na`Vi стали чемпіонами RMR-турніру WePlay! Clutch Island, зайнявши другу сходинку в загальному заліку. Результати свідчать про те, що атмосфера всередині команди під час карантину не погіршилася.

Компанія WePlay!

У період карантину величезний внесок в розвиток індустрії внесла київська компанія WePlay! Зусиллями WePlay! було проведено кілька івентів:

1. WeSave! Charity Play

Благодійний чемпіонат з Dota 2 пройшов у період з 20 по 26 березня. На чемпіонаті було зібрано 188 930 19 доларів на допомогу для лікарів.

2. WePlay! Pushka League

Компанія провела черговий видовищний турнір з Dota 2, зібравши найкращі колективи з Європи і СНД. Зараз команда WePlay! готується до проведення другого сезону івенту.

3. WePlay! Clutch Island

Clutch Island став першим турніром в серії RMR-чемпіонатів, проведеним СНД-організаторами. Даний захід свідчить про те, що київська компанія користується авторитетом у Valve.

4. WePlay! VALORANT Invitational

WePlay! стрімко розширюють горизонти і готуються провести перший в СНД турнір з нової дисципліни VALORANT. WePlay! VALORANT Invitational стане частиною серії турнірів Ignition Series, що проводяться Riot Games.

Київ подав заявку на проведення The International 2021

Столиця України подала заявку на проведення найбільшого кіберспортивного заходу в світі – турніру The International 2021. Чиновник київської міської адміністрації Максим Бахматов, за сприяння народного депутату Олександра Санченко і відомого засновника студії Maincast Віталія Волочай (V1lat), подали офіційну заяву компанії Valve. Такий крок свідчить про залучення представників влади до  індустрії та їх бажання підтримувати її розвиток всередині країни.

Maincast

Київська студія висвітлення кіберспортивних подій Maincast, зміцнила свої позиції під час карантину. Студія зуміла впоратися з труднощами, які погрожували розпадом компанії і “поцупила” права на трансляції у головних конкурентів – провідної російської студії RuHub.

Maincast отримала ексклюзивні права на висвітлення чемпіонатів, що проводяться найбільшим у світі турнірним оператором Electronic Sports League (ESL). Також Maincast уклала договір з відомим медіасервісом MEGOGO. За контентом від Maincast можна спостерігати на MEGOGO на Twitch-каналі студії.