Месенджер і вайбер на Львівщині виключать з навчального процесу

0
3375

Усі вчителі та діти в навчальному закладі мають працювати на єдиній електронній платформі. Це забезпечить синхронність та полегшить технічне забезпечення навчального процесу.

Про це інформує пресслужба ЛОДА, пише  “Цинічний Львів”.

На цьому наголосив керівник департаменту освіти і науки Олег Паска. Таку ініціативу він пояснив викликами, які постали перед навчальним процесом в час карантину.

«Коли ми провели дослідження яким було дистанційне навчання і опитали вчителів, то з’ясували, що 95 % педагогів використовували у своїй роботі звичайні «месенджер», «вайбер» тощо. Ці способи комунікації не є платформою для навчання, по суті ускладнюють роботу, як для вчителів, так і для учнів та не дають необхідного результату», – розповів Олег Паска.

Навчальний процес ускладнювало і те, що кожен педагог використовував інший засіб комунікації, що також були змушені робити й учні.

«Важливо, щоб не було так, що вчитель хімії спілкується в «мудлі», вчитель фізики чи української мови у «вайбері». Це породжує хаос і в дітей, і в батьків, адже вони просто не можуть опанувати всіх цих платформ, які собі вподобали вчителі, одночасно»,–  додав Олег Паска.

Відтак, департамент стимулюватиме перехід шкіл на єдину платформу дистанційного навчання. Якою буде ця платформа вирішуватиме сам навчальний заклад. До прикладу, це може бути Moodle або ж Google Classroom. Головна умова – всі вчителі та діти мають користуватись одним і тим же засобом комунікації.

Продовжить департамент і навчання для педагогів із використання дистанційних засобів навчального процесу.

«Ми одразу почали здійснювати заходи для освоєння педагогами платформ для дистанційного навчання. Хоча це і не було передбачено попередньою Програмою розвитку освіти», – зазначив Олег Паска.

Тоді на навчання педагогів скерували понад мільйон гривень.

«У наступній програмі вже передбачені кошти на такі заходи. Це сума в межах 3 млн 200 тисяч. Сюди входять і місцеві бюджети, адже фінансування здійснюватиметься на умовах 50 на 50%. Хоча це більше завдання місцевих бюджетів, ми пропонуємо скерувати ці кошти, щоб простимулювати процес»,–  підсумував Олег Паска.

Нагадаємо, щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру